Hygiënemaatregelen

HOTEL APPARTEMENTEN
Onze hotelappartementen zijn open en we heten u welkom om te reserveren. In een tijd waarin reizen weer normaal wordt, kunt u uzelf trakteren op een ontspannend weekend of doordeweekse dag in een van onze appartementen of studio's op de bovenste verdieping.

Al bijna 10 jaar zijn wij bij The Penthouse hebben samengewerkt met de allerbeste operators in de branche om onze gasten een ongeëvenaarde zorgplicht te bieden. In het licht van de veranderende situatie met betrekking tot de uitbraak van het coronavirus en de wereldwijde impact ervan op reisdiensten, willen we graag informatie met u delen over onze service en de voorzorgsmaatregelen die we hebben genomen om onze gasten en personeel te beschermen.

Sinds de eerste uitbraak van het coronavirus eind 2019 hebben we alle nationale en internationale ontwikkelingen nauwlettend gevolgd om ervoor te zorgen dat de beste praktijken worden nageleefd in het belang van onze gasten, medewerkers en partners. We erkennen de ernst van de uitbraak van het coronavirus en hebben gereageerd met meerdere maatregelen, in overeenstemming met de aanbevelingen van de overheid en de wereldgezondheid, om de dreiging die het virus vormt voor ons personeel en onze service te remmen. Om ervoor te zorgen dat onze medewerkers in onze kantoren worden beschermd, hebben we:

  • Voer aanvullende, herziene schoonmaakroutines in om veelvoorkomende punten aan te pakken en maak onze kantoren regelmatig grondig schoon
  • Thuiswerk voor onze medewerkers geïmplementeerd zoals geadviseerd door de regering
  • Alle kwetsbare/risicomedewerkers geïdentificeerd en gevraagd om thuis te werken
  • Een zelfisolatiebeleid ingeroepen voor medewerkers die symptomen vertonen
  • Het contact tijdens het inchecken tot een minimum beperkt: laat ons uw aankomsttijd weten en wij zullen er zijn om u uw sleutels te overhandigen.
  • Implementatie van de installatie van een automatisch systeem dat gebruik maakt van toegang via uw mobiele telefoon en daardoor volledig zelf inchecken biedt
  • Geïmplementeerde self-check-out: u hoeft alleen uw sleutels in onze kluis op de begane grond af te geven.

We hebben de plicht jegens onze gasten en partners om open te blijven voor zaken - en dat doen we dan ook. We volgen de richtlijnen van de overheid om onze veiligheid te optimaliseren en ervoor te zorgen dat onze gasten en partners volledig worden ondersteund door onze interne teams. Simpel gezegd, we gaan nergens heen.

Op onze kantoren gelden aanvullende beperkingen om blootstelling aan virussen tot een minimum te beperken; inclusief een embargo op externe kantoorbezoeken en een opschorting van ons evenementenschema tot nader order. Face to face contact met u, onze gewaardeerde gasten zullen daarom tijdelijk beperkt zijn.

Ons team staat echter, zoals altijd, te popelen om onze gecombineerde service te verbinden en te optimaliseren. We vragen jullie allemaal om tijdens deze testtijd zoveel mogelijk contact te houden: samen kunnen we klanten wereldwijd de beste accommodatie en service blijven bieden. Neem op elk moment contact met ons op via: receptie@thepenthouse.nl

We zien dat ondanks (en in sommige gevallen vanwege) door de huidige situatie zijn er nog gasten die woonruimte nodig hebben. We zijn hier om hen te helpen en we zullen de komende maanden reserveringen plaatsen voor al onze 20 appartementen. Met veel klanten die vastzitten in drukke hotels weg van huis of zich voorbereiden om zichzelf te isoleren op onbekende plaatsen, is de privacy en het comfort die uw accommodatie biedt zeer gewild bij veel zakelijke reizigers en andere gasten.

Evenzo zoeken klanten naar de meest flexibele opties bij het maken van boekingsaanvragen, en daarom bieden we meer gratis annuleringsopties dan ooit tevoren.

We zullen al onze gasten blijven ondersteunen, begeleiden en adviseren, en we geloven dat we door samen te werken deze uitdagingen samen zullen overwinnen.